sobota, 28 czerwca 2014

Pomysł na... oryginalny prezent!

Wiem, wiem - wielu z Was stwierdzi, że tym pędzącym świecie nie ma czasu na ręcznie wykonane prezenty. Ja się z tym nie zgodzę i właśnie pokażę Wam pomysł na oryginalny prezent...

I know, I know - many of you will probably say that in fast-moving world there's no time for hand-made gifts. But I don't want to agree with you guys! I wanna show you how to make orginal gift! Using your hands and imagination only!


Klikając w powyższy link zostaniecie przeniesieni do filmu jak wykonać śliczny tort, składający się z 12 małych trójkątnych pudełeczek, do których w zależności od okazji i obdarowanej osoby włożymy coś wyjątkowego!

Clicking into the link above you'll find the short film how to make this beautiful birthcake, consisting of 12 little triangular-shaped boxes, into which you can hide little gifts for the gifted person ;)


Ja do swojego włożyłam...To mine I hide...


 SŁODYCZE!!!  SWEETS!!!
Mój tato i ja raczej jesteśmy łasuchami! ;) ;) ;)
My dad and I are rather gourmands! ;) ;) ;)





Jak zareaguje obdarowany? Jeszcze nie wiem... Impreza za kilka godzin... !!! AAA!!!
What is the reaction of my dad? I still don't know... All party will start in few hours... !!!

Lecę dopieszczać scenariusz całej imprezy!!!  
I rather go to finish my screenplay of the whole party!!!


A poniżej szablon: Below U see tamplate:


Pozdrawiam gorąco,
Kisses,
EA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz