wtorek, 21 października 2014

Masz piękne ciało, bo jesteś młoda!

Młodość ma wiele przywilejów, jednym z nich jest rzeczywiście młoda cera, bez zmarszczek, jędrna gładka skóra i często szczuplejsza sylwetka, ponieważ metabolizm młodego człowieka działa na pełnych obrotach! Jak do tego trochę pogra w piłkę czy porusza się w jakikolwiek sposób - na specjalne problemy narzekać nie może...

Ale jak mnie szlak trafiał, kiedy słyszałam że mam fajne ciałko, bo jestem młoda! Kurde no, młodość pomaga, ale wszystkiego za nas nie zrobi!

I tłumaczyć można wokół, że młodość to jedno, a to że prawie co dzień wylewam z siebie siódme poty z Chodakowską u "boku" albo z własnymi ćwiczeniami a do tego staram się (staram się czyli jeszcze ich nie wyeliminowałam) ograniczać cukry proste - nie, do nikogo to nie dociera.

"Najlepsze" komentarze w życiu, jakie słyszałam:
1. Masz fajne ciało, bo jesteś młoda. - Ciekawe, jakoś z roku na rok młodsza się nie staję...




2. Masz dobre geny, Twoi rodzice są szczupli. - Fakt, są. Ale geny to nie wszystko. Jakby tak było Jessica Alba powinna być z 10 razy większa, po swojej mamie...




3. Masz dobrą przemianę materii. - Niestety, chyba już nieco gorszą niż z 3 lata temu, bo tak się składa że z wiekiem jakoś tak zwalnia i zwalnia, a praca siedząca wcale jej nie przyspiesza...




4. Ty już od dawna ćwiczysz, w życiu Cię nie dogonię. - Dobra, ćwiczę już ponad 15 lat, ale bez przesady, nie aż tak regularnie. Zdarzały się dłuższe i krótsze przerwy, ale grunt to się nie poddawać i pchać się do przodu. Każdy ma lepsze i gorsze dni. Nie zaczęłaś jeszcze? Zacznij teraz! Ja nawet po pączkach czekam z godzinkę i zapierdzielam :)




5. Chciałabym też tak wyglądać, ale ja mam inną budowę ciała i grube kości... - tak? I co jeszcze wymyślisz? No dalej, syp kolejnymi z dupy powodami, dla których nie chce Ci się tyłka ruszyć!




6. Przeszłaś przez anoreksję, potrafisz się głodzić. - Ana nie ma nic do tego. Była i uważam, że choć nie był to najzdrowszy etap mojego życia, to cieszę się, że przez niego przeszłam. A że weszłam w to sama i wyszłam z tego sama, tylko dodaje siły i motywacji do działania!




7. Jak Ty możesz ćwiczyć z Chodakowską - ona ma ciężkie programy treningowe... - To ćwicz sobie z kimś innym, albo sama sobie coś wymyśl, idź na taniec, siłownię, pobiegaj, a nawet idź na spacer! Zrób cokolwiek, a już poczujesz się lepiej!




Taaa... to z pewnością z powyższych powodów wyglądam jak wyglądam, a do figury Ewki, wierzcie mi, wciąż daleko :P

Najlepiej usiąść, nic nie robić, narzekać na to kim się jest i że nic nam się nie udaje... Wtedy na pewno daleko zajdziesz!


EA

3 komentarze:

  1. ostatnio co raz wiecej młodych dziewczyn zaniedbuje swoje ciała wystarczy spojrzeć na plaży , młode dziewczyny w wieku 16 lat czasami wyglądają gorzej niż kobiety które mają rodziny i wychowują dzieci gdzie one na dbanie o siebie mają dużo mniej czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda, też mi oczy z orbit wychodzą kiedy to widzę i nadziwić się nie mogę czym to jest spowodowane...

      Usuń
  2. musze przyznac ze zmotywowalas mnie do dzialania... moze i nie mam najgorszej stylwetki ale zawsze znajna sie jakies mankamenty... tak czy inaczej wymienione przez ciebie komentarze sa naprawde irytujace ale z drugiej strony swiadcza tylko o tym ze naprawde dobrze wygladasz i ludzie ci tego zazdroszcza.

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń