wtorek, 19 sierpnia 2014

ApartNatural - a very natural shower milk!

Przede wszystkim, żeby było jasne, kąpię się bardzo rzadko! Ale to nie znaczy, że jestem brudna!!! :P Po prostu wolę prysznic z wielu powodów:
1. jest szybszy,
2. mniej jest do sprzątania,
3. oszczędniejszy!

No to jak już sobie wyjaśniliśmy, że prysznic jest lepszy, to można przejść do kosmetyków pod prysznic! Ostatnio w moje dłonie wpadło mi mleczko do mycia ciała firmy #ApartNatural. Owsiane mleczko regenerujące o przyjemnym delikatnym zapach i kremowej konsystencji. Moją uwagę zwrócił skład:

  • bez parabenów
  • bez silikonów
  • bez brawników
  • hipoalergiczne
  • o naturalnym pH
  • i przebadane dermatologicznie!
Dla mnie bomba! Wręcz czysta przyjemność!


First of all, I hate bathing, I do bath very seldom. But it doesn't mean that I'm slob!!! No! I just prefer shower because of 3 reasons: P
1. it's quicker,
2. less to clean after shower,
3. cheaper!

Ok, so now everything is clear that shower is better than bathing we can talk a little about shower cosmetics! Lastly I found  shower bodymilk from #ApartNatural. Oat revived shower bodymilk has cosy and delicate smell and is very creamy. I was very interested in its formula:

  • no parabens
  • no silicones
  • no colors
  • hypoallergenic
  • natural pH
  • dermatology tested!
Perfect for me! Plain fun!



EA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz