poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Getting Tan In A Healthy Way!

Leżenie plackiem nad wodą? Albo na balkonie?

Nie brzmi zachęcająco? Dla mnie na pewno nie! Wulkan energii i pracoholizmu mi na to nie pozwala! Ale znów być bladym całe wakacje? To też nie brzmi zachęcająco... Solarium? Odpada - nie zdrowo.

Więc szukałam. Szukałam i szukałam. Masę różnych samoopalaczy przetestowałam i MAM! Na razie jedyny taki balsam z firmy #Eveline (#SlimExtreme3D), który:

  1. opala i nie zostawia smug (!)
  2. opala stopniowo - chcesz mieć delikatną opaleniznę - jedna warstwa przed snem i gotowe ;)
  3. jest antycellulitowy - więc nakładając masujemy, masujemy ;)
Spełnia wszystkie moje zachcianki jakie stawiam przed balsamem. I do tego ślicznie pachnie! Z czystym sumieniem mogę polecić, ale jak znasz coś lepszego, daj znać ;)



If planking all day in the sun is not your dream, anywhere you are - this way of tanning suits you! 

I also can't imagine laying all day in the sun because of energy I have! I'm a real workalcoholism - there's no time for laying n doing nothing! Anyway - staying pale in the holiday doesn't seem okey to me. Solarium - no. Unhealthy. 

So was searching. And searching. More searching. So many diffrent bronzers I tryied and I got it! The only one balm #Eveline (#SlimExtreme3D), which: 

  1. tan and doesn't leave strips on my skin (!) 
  2. tan step by step - wanna have light tan - one cover for night it's enough for you ;) 
  3. is anticellulite - during putting it on your skin take a massage ;) 



It fulfil all my expectations according to the perfect lotion. And smells amazing! I really recommended it, 'till I find somethink better. Maybe you know better lotion?



EA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz