czwartek, 7 sierpnia 2014

Nawilżanie to podstawa!

Latem nasza skóra wymaga szczególnej pielęgnacji. Od wewnątrz (woda, woda i jeszcze raz woda!) i od zewnątrz (nawilżanie).

Wodę piję, prawie nieustannie, także o brak nawodnienia wewnętrznego się nie martwię. O ciało staram się dbać jak najlepiej potrafię. Z każdym dniem młodsza to ja raczej nie jestem, więc warto pomyśleć już o ujędrnianiu (lepiej zapobiegać niż leczyć, zwłaszcza jak już się skończyło te 25 lat...).

Postanowiłam spróbować Mleczko do Ciała z #AA ujędrniającego. Duże opakowanie, łatwe w użyciu, delikatny, raczej neutralny zapach, łatwo się rozprowadza i wchłania. To dobrze, bo nie lubię godzinami przesiadywać w łazience. No i nie mam tyle czasu na to.
Dla mnie doskonały!


Summer is a time our skin needs a specil care. Inside (water, water,  and one more time water!) and outside (moisturing).

I drink water all the time, so I don't worry about inside "moisturing". About my body I try to care as best as I can. Every new day doesn't make me younger, so it's high time to think about firming (better avoid than cure, especially after 25...).

I tryed firming Body Milk from #AA. Big-sized packing, easy to use, delicate, rather neutral smell, spread and absorb easily.Good because I can't stand occuping bathroom all day long. have no so much time for it. For me - perfect!

Firmę #DeliaCosmetics poznałam jakiś rok temu, może trochę wcześniej. Spodobało mi się już to, że firma jest z Polski, dlatego postanowiłam sprawdzić jeszcze jego jakość. I nie zawiodłam się. #BodySilk podobnie jak mleczko do ciała #AA, łatwo się rozsmarowuje, wchłania i nie zostawia uczucia lepkości. Jedyny minus to opakowanie z pompką. Na początku, póki kremu jest dużo, nie ma problemu. Im bliżej końca jedwabiu do ciała, tym trudniej wydobywać w wygodny sposób jego zawartość. Jednak sam krem oceniam pozytywnie ;)

#DeliaCosmetics I met a year, maybe and a half ago. I liked it, baceuse it's Polish, so I decided to try its quality. And it didn't let me down! #BodySilk similar to bodymilk from #AA, spread and absord easily, there's no sticky areas on my body. The only drawback of it, is its package. At the begining of using, where there's a lot of contain, it's perfect, but when it's getting to the end, we've got some problems to get some bidysilk. Anyway - bodysilk gets 5/5! ;)


EA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz