poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Nivea for Sensitive!

Mam cerę raczej tłustą. Ok, jest tłusta. Niestety, albo stety (podobno osoby ze skórą tłustą tak szybko się nie starzeją!). Tak czy siak - ona lubi płatać figle i od czasu do czasu robi się wrażliwa... A wtedy nie ładnie się zaczerwienia i lekko piecze, swędzi...

I have rather oil skin. Ok - it's oil. Unfortunately or maybe not (probably if you have an oil skin, there's no need to afraid of getting older fast!). Anway - my skin is very tricky and becomes from time to time very sensitive... On such days it is all red, it's all like in fire and itches...

I co ja mam z nią zrobić? No nic - trzeba jakoś z nią żyć i radzić sobie z jej fochami, tak jak inni muszą żyć z moimi fochami :P

What can I do with it? There's no other way like to live with it and try to deal with its sulks... Very similar other people need to deal with my sulks :p

No więc szukałam czegoś, co w jakimś stopniu zakopałoby topór między mną a moją cerą i znalazłam to:

So I was looking for something that would stop the argue between me and my skin and I found this:


#Nivea Sensitive krem na dzień i #Nivea Sensitive krem na noc dla skóry wrażliwej! 

#Nivea Sensitive Day Cream and #Nivea Sensitive Night Cream for sensitive skin!


I w dzień, pod makijaż, aplikuję cerze krem na dzień, by się nieco wyciszyła, uspokoiła, ukoiła swa nerwy...
In the morning, under make-up, I apply day cream to make my skin more calm... 


Na noc kładę analogicznie ten na noc (masło maślane...). 

At night, there will be no surprise, I put night cream :P


Na szczęście na efekty nie musiałam długo czekać! Już trzeciego dnia było zdecydowanie lepiej, a po tygodniu mogłam znów stosować na przemiennie raz #tołpę raz #nivea ;)

Luckly efects came very soon! The 3rd day my skin was much better, after whole week I could go back to use every second day #tołpa and #nivea ;)


Oba kremy mają lekką konsystencję i szybko się wchłaniają, nie pozostawiają tłustego filmu na twarzy.

Both creams are really light and absorb quickly, don't left any oil film on my skin.


Jeśli i Twoja skóra jest nieco nadwrażliwa, to z #nivea powinna się uspokoić ;)

If your skin is also too sensitive I suppose with #nivea you'll forget what "sensitive" is :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz