środa, 13 sierpnia 2014

Small as pimple!

 - Mały jak pryszcz!
 - To pryszcz! Dam radę!

Kiedy słyszę takie teksty, od razu mam ochotę powiedzieć, że osoba która to mówi i ma ładną cerę, niech poczuje jak to jest walczyć z całą masą pryszczy. Bo z łatwością mnie się to nie kojarzy jakoś...

Wcześniej pisałam o #tołpa, która rzeczywiście była pierwszym krokiem, kiedy to moja cera się wyciszyła i przestałą wydawać na świat kolejne krosty i inne wypryski. Jednak bez leczenie się nie obyło. Jeśli i Ty wciąż walczysz - spróbuj #DuacGel. Jest na receptę, ale jeśli pomógł mnie, masz 99,9% szansy, że pomoże i Tobie!

Powodzenia,
EA


 - Small as pimple!
 - That's a small pimple! I do this easily!

When I hear such words, i wanna say, that the girl who said this and has a perfect skin, should try to feel how it is when you have to fight with pimples. Sorry, I can't imagine pimple with "easily"...

Earlier I wrote about #tołpa, which realy helped me at the begining. My skin was more calm and there were less and less pimples on my skin. Anyway I needed medical treatment, too. 
If you still fight - try #DuacGel. You need prescription, but it helped me, so you have 99,9% chance that it will help you too! 
 
Good luck,
EA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz