czwartek, 21 sierpnia 2014

Maseczki do twarzy - Face Masks

No to zaczynamy testować!

Skończyły mi się ostatnio maski i peelingi do twarzy, więc poszłam do Rossmanna na zakupy a tam... promocja! No i uległam... Kupiłam sobie mały zapasik... No może trochę większy, także biorę się za testowanie i będę na bieżąco omawiać plusy i minusy każdej z nich ;)


Let's start testing!

Lastly I realized there's no more masks and peeling in my bathroom so I went to Rossmann for small shoppingand guess what? A lot of promotions! So I buy small supply of masks and so on... Ok fine! A little more than less supply, so now I'm gonna test them all and will tall ya about their pluses and drawbacks right here ;)


EA


2 komentarze:

  1. Ile maseczek!!Oby się sprawdziły!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby! Już się ostro za testowanie wzięłam - niebawem zaczną się pojawiać recenzje! ;)

    OdpowiedzUsuń